Nails!

I förrgår ringde jag och beställde tid för att göra naglar på Extreme beauty. Tror det blir gelénaglar, men jag är inte säker! Den åttonde fick jag tid så alltså om lite mindra än två veckor så jag har dom inte tills Lulekalaset eller så men det kan ju inte hjälpas!

Naglar jag haft tidigare!
Gjort domhär två gångerna hos en rysk tjej :) Kanske syns på mönstret ;)




Resten av alla gånger har jag gjort på Extreme beauty i Luleå :)



Jag älskar naglar och det är sååå snyggt fast det är bara jag som är sån dålig fotograf!
Önskar att jag inte bet på naglarna så jag fick ha egna låånga! :D Biter tillochmed på akryl/gelé, skärpning denhär gången! Iallafall försöka, fast det är inte lätt :$ Förresten så är dom ju helt klart snyggare gjort på studio i stan än hos ryskan, eller vad tycker ni? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0