Tjill!

Måndag igen och ny vecka :)
Imorse var det småsegt att ta sig upp men det gick bra ändå :) Kom till jobbet vid tio i elva, cyklade både dit och hem (lite mer än 2km enkel väg).
Har jobbat med Kerstin två veckor och nu ska jag jobba med Carina två veckor, blir några strödagar senare i sommar också. Blandannat Lulekalaset-torsdagen, men det är ju helt okej :) Fick sluta sex idag istället för halv åtta så derekt jag sluta cykla jag hem och tog vespan ner till kängsön för att käka klämmackor och en kladdkaka på caféet + surra med Siri och Agnes osv :)

Överkalixmarknaden har vi pratat lite om, vi ringde både till campingen och hotellet men båda fullbokat. Konstigt fast man är en vecka i förväg :S Får se om det bär iväg med någon tält eller ngt!

Hursomhellst ska jag nu fara ner till Kicki och surra med hon Nattis och Ebba och sen dra till stugan en sväng :) Kramis! (bilderna från Klubbviken kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0