Tung Tisdag!

Gårdagen var nice, men inte dagen!
Jobb 11-19, sen till Kicki och Kristo och tröck några chili cheese och sen efter det drog vi till stugan där Mami Magnus Carro Oskar också var och sen kom även Stefan!

I stugan hassa vi en Yatsy och drack en massa vansinnes, blandannat massa tequila...det är ju nice sådär en måndag...;) Vi badade även, sköönt!





Från stugan och sedan till Peters place där några andra måndags-suputs var, dock är väl dom flesta semesterfirare!


Nykter var jag då inte då jag vakna, det var galet jobbigt att åka mot jobbet imorse! Blåste klockan 20 i elva på morron innan jag skulle dra mot jobbet och det visade inte bra!

Efter jobbet har jag käkat kycklingtacos med mami och Carro och surrat lite med Johan :) Galet trött jag är, har inte sovit många timmar inatt kan jag säga! 3?

Hade tänkt duscha nu ikväll, men vettefan om jag is.. Ögonen vill inte hålla sig öppna!
Hoppas på piggare dag imorgon på jobbet, förhoppningsvis blir det en sådär 12 timmars sömn inatt :) Krampåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0