Godnatt!

Gokväll!
Tror det är dax för mig att sova strax om jag ska orka upp imorgon till min första jobbdag på Grillen :) Måste nog gå upp kring åtta eftersom jag ska vara där kring klockan nio!
Uffe har också ringt från Konsum och fråga om jag ville jobba ngt, men har ju redan på Grillen i en månad nu men skulle nog ändå få några dagar resten av sommarn där! Bra med ännu lite mer ståålars :D

Under dagen har jag inte gjort ett S-K-I-T! Tog en lite längre powernap där tidigare, var så jäävla trött efter skolan nu när man hunnit ställa om dyget lite. Har även hunnit sitta ute och steka ett tag, men såklart var jag tvungen springa in då det kom en megaspider och kröp OCH FÖRSVANN! Det måste nästan vara det värsta som finns när det kommer en spindel också ser man verkligen där den försvinner eller att man inte alls ser vars fan svinet tar vägen!! Ryyser :S

Här kan ni ju lära er att rita en spindel också, eller vad det nu är! Den verkar ju bara ha sex ben ;)
Skrämmer väl ihjäl alla om jag lägger ut på någon äckelspindel, speciellt mamma! Tror det finns en viss anledning till varför jag blivit så rädd för dom som jag är ;) Kryp över huvudtaget, inte bara en gång jag börjat grina över en humla!

Nu får jag väl se vad jag lär drömma om, kanske vaknar i panik!
Haha, godnatt på er...ska se klart Muskelmänniskorna eller vad det hette :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0