helg!...men vad spelar det för roll? ;) Avslutningsdag!

Jag har ju sommarlov :D

Måste börja med att säga att i mitt rum kommer det absolut INTE gå att sova i sommar!
Det är så jäävla varmt så jag vet inte vars jag ska ta vägen! Det var en av anledningarna till varför jag bytte rum, för att mitt gamla var för varmt och solen låg på hela dagen. Men jag kanske har vant mig att dethär är för varmt nu :P

Igårkväll gick jag till Axel där han Oskar Päenti och Lantto satt. Drack en öl och gick vidare mot Napoli med fyllbultarna och käka lite pizza och drack någon Smirnoff :) Gott! Sen åkte vi hem och jag slockna direkt. Blev absolut inte full igår, och glad är jag över det för vara bakis i dethär vädret vill jag då inte!

Imorse skulle jag upp klockan åtta för att se på Oskars (min lillebrorsa som går ut femman) avslutning, men jag har tydligen inte vaknat fastän mami väckt mig? :S Tanken var ju att efter det skulle jag ta en buss in till stan för att se på Nattis student...men det blev ju inte så, fuck. Har inte sett på studenten de två åren före jag går ut, hur låter det? Vet jag ens hur jag gör? Förra året jobba jag och iår FÖRSOV jag mig!

Nä nu ska jag ut och sola! Har ångest!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0