Midsommar!

Tar väl allt lite dag för dag..

I förrgår kväll drog jag en premiärtur med vespan till Mallan och satt och surra där till klockan blev frammåt natten nångång!

Igår när jag vakna tog jag en snabbdusch och följde sen med Malin och Angelica till stan för att sola och köpa skor. Blev två par, men blev ändå inte sånna jag for för att köpa ;) aya, alltid fint med skor!
Ballerina
199:- Dinsko (ska köpa gråa också)
RACE MARINE W CNV SNK RS092 WHITE
199:- Stadium (köper varje år)
Fick dom för 99:- för att jag hade Iphone, man skulle bara checka in på Facebook att man var på Stadium så fick man dom för 100kr billigare, smart va ;) Så om ni ska köpa vanliga sköna tygskor och har Iphone så rekomenderar jag, och om ni inte har Iphone så låna ngns ;)

Resten av den dagen klippte jag lite av gräsmattan så vi spela kubb och drack lite smygdricka, men det är idag som gäller ;)


Och idag äre midsommar och vi har hunnit vara till stugan en sväng och satt dit dasset som Björn byggt :) fint blev det!


Blev lite hattit inlägg, men har inte tid ligga här utan måste ta en dusch och börja dricka ;) GLAD MIDSOMMAR! xoxo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, för man kan bara checka in om man har iphone.................

2011-06-25 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0