Nice helg!

Kan börja med att säga att om ni ska kommentera så kan ni ju gärna kommentera med namn och inte anonymt som några andra töntar.. Och ja man kan bara checka in om man har Iphone eller ngn annan liknande telefon, just därför skrev jag att om ni inte ha någon sån telefon så låna någons också går ni och köper er ett par billiga fina sköna skor! Fine?

..Gårdagen spenderades i stugan med alkohol, ett galet premiärdopp och roligt folk :)
Tänkte som vanligt beskriva helgen med hjälp av mina fiiina bilder, inte alla men många som vanligt nästan ;)





Hmm, det börja gå väldigt segt med uppladdningen nu.. Fler bilder från midsommar/midsommardagen får ni imorgon eller senare :) Orkar inte bråka med dethär mer ;)

Idag for jag och Björn in en snabbsväng till Teamsportia och Kvantum :) Inhandlade ett finfint metspö och två hårfärger, och lite hygienartiklar! Tror det blir att premiärmeta ikväll med det nya efter Mallan har hjälpt mig att färga håret :) Ska gå och säga hejdå nu till Carro och Per nu som åker ner till Örebro igen! Kramhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0