Rånemarknad!

I helgen har jag jobbat hela helgen, men har ändå hunnit med en fylla på fredagen och en salongs på lördagen! :D Har gått en sväng på marknan också, men det blir ju bara sämre och sämre, Jokkmokksskor var ju inte ens där :S Jag som alltid köper ett par ballerina därifrån!

Har såklart en massa bilder!

Gogroggs!

Kicki bakar en bulla :P

Groggen flög, men myggan dog ändå ;)


Haha, Linus ville också hjälpa till!

Doris och Yoohanna!

Blev en lång långeorm :P


Ska fortsätta se Million Dollar Baby nu, den går på fyran. Haha, måste vara ungefär 20:one gången jag ser den och den är faktiskt en av dom få filmer jag sett ;)
Kram och godnatt, ska sova uuut imorgon! Jobbar igen tisdag och onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0