SOMMARLOV!

Nu kan jag nog faktiskt säga att jag har sommarlov! Shit så skönt att bara slappa!

Idag har jag varit och städat köken i skolan, gick svinfort och sen så skrev jag detdär Kött-provet som jag inte riktigt vet hur det gick :S Kom inte alls så mycket av de anteckningar jag fått, stört :O

Helevete, här ser man verkligen hur trött jag var imorse! Gal-et!
Sen är det även städpatrullen :P

Imorgon blir det "introduktionsdag" på Grillen här i Råne inför sommarjobbet :) Ska bli kul! Hoppas själv att det går braa :D

Bakom denna disk befinner jag mig imorgon ;)


Torsdag blir det nog säkert en såndär fiske/tv/slapp/soldag :) Firar lite sommar på rikt osv ;) På dagen är det egentligen fika med klassen men det är klockan nio och det är ingen buss som passar in så skiter i det. Klasserna ville också att alla skulle komma på kvällen och typ grilla osv i stan men får se hur det blir med den saken.

Fredag blir det att fara och kika på studenterna, Nattis springer ut halv elva eller när det var så på henne har jag tänkt se :) Sen blir det väl att bli kvar i den fullpackade staden och se flaken och käka och lite sånt.. Kvällen blir det säkert fest av något slag!

..NU ska jag nog inte göra så mycket. Kanske trycka i mig nå käk och loddja runt lite här ute i solen med en cigg eller två ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0