Spotify! 2,5h!

För några kvällar sen så var jag Björn och en kille som heter Henrik ute och fiska och kika runt (ni kanske kommer ihåg då jag skrev det)
Henrik bor i Stockholm och jobbar på Spotify (coolt), så jag fråga honom varför det har börja kosta. Han förklara massa, men det ända som är som "viktigt" kanske är priset.
Det är helt enkelt för dyrt för dom att ha allting, dom fick tydligen betala för varje låt vi alla spelade :O Varje låt!! Men det braiga är att dom faktiskt har ändrat på den "fria tiden" eller vad man ska kalla det. Tror han sa att man får 2timmar och 30minuter nytt i veckan :) Det är ju skitbra, trodde faktiskt att jag aldrig mer skulle använda spotify :D Men nu rullar det faktiskt ut ur mina högtalare ;) Najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0