Party & Fiske!

Gårdagen var ännu en lyckad dag/kväll :)

Solade lite och strosa omkring, senare mot kvällen beställde jag och Johan mat från Selmas kök. Efter vi hade käkat så fixa jag mig lite också drog vi till Mallan där hon Emma Johanna och Lina satt :) kom lite fler folk senare! Trevlig kväll! Dock så drog dom på skrogen, och som vanligt får ju inte jag följa med så jag drog till stugan och fortsatte parta där! Känns ändå skönt att inte kunna gå ut i stan, går så mycket pengar och det är svårt att ta sig hem när man vill och taxi är svindyrt!









Det var bilderna från Mallan, några få stugbilder kommer sen :)
Ska dra och fiska på ett litet tag med Björn Ebba och Porre, najs söndag!
Kramhej :D

Kommentarer
Postat av: elin larsson

Haha vart haru köpt dom rosa ciggen? :) fan va fräna!

2011-06-15 @ 10:42:11
URL: http://rrocktheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0