Gårdagen!

Tjennatjenna ;)
Vart lat igårkväll så jag skrev aldrig då, men jag gör det nu! :)

Drog till stugan med morsan, brorsan och hans kompisar.


Grapparna och hundarna bada, men jag har blivit sån badkruka så jag skippa det :P Premiärdoppet kommer, jag är bara lite senare än alla andra ;)



Efter de hade badat kom de först springande med en mussla, sen kom dom med grodan som kommit tillbaka :) Han vill som vara med oss dendär ;)

Senare in mot dagen/kvällen så drog jag med mami och hämta ett släp, sen drog jag ut med Siri Krille och Fia ett bra tag och efter det just då jag skulle gå in kom Linus och snacka ett till bra tag :) Trevligt! Somnade sent som fan inatt, brorsan har haft sovkompisar och huur dom levde om. Sen till råga på allt så såg dom en hockeymatch och sjöng ramsor två på natten! haha!!

Nu ska jag gå och fika mig en macka! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0