Dag tjugosex tjugosju!

Några/någon du alltid har roligt med! - eftersom det är exakt samma personer som såklar alltid gör mig glad är det likadant som Dag tjugofem! http://emmelieskoog.blogg.se/2011/march/dag-tjugofem.html 

En bild som du alltid skrattar åt! - det är däremot också mångamånga!
Det är inte bara bilder jag skrattar åt utan även massa minnen som finns mellan januari och juni 2011 :)

Jag gjorde min andra tattuering :)


Massa galen bilkörning med syrrorna och Mallan (ni kanske ser den lilla goffen i rondellen som kör på fel sida, det är Carro och Mallan som gör någon vansinneskörning där i all trafik ;)



En galet rolig fest hos Mallan för snart exakt ett år sen (1 april).
Kicki och Marie rigga ett grymt "bra" aprilskämt, dom tog nämligen bort gallret som är på Malins bro i hopp om att någon skulle ramla ner där :P haha, så jag garva ;)

..hinner inget mer nu, ska fara och köra med mami :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0