Dag tolv!

En bild på en person du varit kär i!
-Vet inte riktigt om jag vill lägga upp någon bild på någon person eftersom jag inte varit lika kär i någon som jag är i Björn. Dom flesta vet nog vilka jag varit med för ungefär två årsen och bakåt, och det är väl klart att man varit småkär då! Men inte lika mycket som nu :)

Ibland saknar man gamla tider, såklart inte för det kärlek man hade utan för allt annat apjävlaroligt man gjorde!! 

Ni behöver ju inte ens fråga hur full vi var här ;)
Tre år gammal bild ungefär.
Johan jag och Evelina aka Pipen :P
Ni borde förresten berömma mig för min kunskap, det är faktiskt jag som sytt mössan ;) Undra i vilket hus det kan vara, någonstans i Jokkmokk iallafall :D


I Geggans lägenhet var det fylleboxning på G ;)
Också närmare tre år sen!


Jag Andre och Evelina hemma hos oss på en liten minifest.
Även här närmare tre år sen.
Vad gör jag och Andre?
Har iallafall för mig att det var mycket dance denna kväll!


SIN WAGON!
Gick det att spela högre? Gick det att skrika mer? Haha, ojoj så kul!



Fest i Ale :)
Ooo så gullig och puttinuttiga :P


Festerna som alltid var på Hertsön förr :)
SABINA var ju även alltid med, men hon har ju gått och blivit en nollåtta!!


Lulekalaset -09!
Huur kul hade vi inte här inne på Fiskekyrkan med alla underbara människor? :D

<3


Kommentarer
Postat av: evelina!

åååh, jag saknar också dom där tiderna! :D fyfan så kuuul <3

2011-03-03 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0