:) <3

Detta fina SNÖ-armband fick jag av ÄlsklingsBjörn igår :) Jag älskar det och dig!


1 - I med en mörkbrun färg som täcker utväxten, vilket jag ska fara och köpa här i Råne + göra idag. 2 - Färga på denna så det kanske blir en fin röd igenomskinande nyans, först stan för att köpa en till eftersom Carro tog min andra röda så det får bli imorgon :) Hellst av allt hade jag velat ha svart med knallröda slingor, men det kommer jag nog aldrig få till riktigt bra..


Nu ska det bakas bullar imorgon! De är goooa men väääldigt myche med socker! Men jag rekomenderar dom ;)


-Min andra tvättmaskin är igång, nu ska jag ta en rök och försöka ragga någon som färgar mitt hår + ragga mami till att fara upp på byn igen för att först och främst köpa hårfärgen och det som behövs till baket!

Kommentarer
Postat av: sofia

Det kommer bli snyggt med en röd nyans! :D

2011-05-17 @ 18:24:31
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0