Bildtime!

Bilderna från Valborg här, vsg ;)
Kl 13.00 drog vi i oss denna Minttuflaska + Mallans=radartjejerna!



Kl 15.00, vi jobba på bra ;)

Kl 15.50, då jävlar for tjejjorna på turné...galet!






Kl 18.40, på majjjisbrasis!



Kl 20.30, flakåkning genom byn vidare till typ sjätte stället :P






Grymt roligt valborg!

Drog till Björn i Ale kring tolv och hade det trevligt också :)
Nu blev jag sugen på någonting, även fast jag mami och brorsan käkat på Max idag. Övningskörde även från stan och hem, ojoj så bra det går nu!
xoxo


Kommentarer
Postat av: sie hass

glasögonbilden där jag står å röker kan du ju hassa iväg ser ju ut som jag kommer direkt från tallbo

2011-05-02 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0