Bloons

Bara för att jag börjat kunna mobilblogga så blev det inte mer inlägg här, utan rättare sagt mindre! :O Skärpning ;)
Helgen har varit fullt upp, eller inte på så sätt utan det har bara varit trevligt och jag har inte haft tid :) Crusingen igår var mycket niice!
De tillfällen jag inte har haft ngt och göra så har jag inte bloggat som jag brukar, utan jag har ett spel på Ajjfåånen som jag verkligen inte kan slita mig från! Bloons heter det :P haha!

Här kommer iaf lite bilder från helgen :)
Fredag: Var i stugan hela dagen/kvällen/natten.



Lördag: Lulecrusing var hur roligt som hellst! Vi fick börja med att städa bilen in och utvändigt, sedan bar det av :P
















Så går det när man ska sparkas i bilrutor för att cabbilen ska vara "cool" ;P


Nu ska jag gå och ta min FÖRSTA cigg för idag, inte ofta det händer att man inte röker på morgon.
krampåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0