Dagen..

Är verkligen S K I T trött! Halvsomnat i köket idag samtidigt som jag garvat för att jag varit så trött samtidigt som jag stod och gjorde matbröd och lite bak osv.. ojoj! Skönt med kort dag iallafall, tänk om vi hade gått till typ tre-fyra, hoff så trött jag hade varit då!

Ni tror vi tog oss upp imorse för fika? ...nja, jag tror nog jag sa lite för mycket där. Vi helt enkelt sket i det bara för att få sova fem minuter till, FEM YNKA! haha, man är ju som man blev ;) Ska iallafall skura toan nu och sätta på en tvätt, sen blir det frukost/lunch/halvmiddag eller vad man kallar det. Vissa dagar äter jag inte försen typ fem-sex när jag kommer hem från skolan, tycker det är sjukt att dom har så äcklig mat i skolor. Inte så konstigt att man är döende. Tycker ni om skolmaten oftare än två-tre dagar i veckan?
Det är nog kooonstateerat att jag måste börja ta mig upp tio minuter tidigare på morgon för en macka eller två :)

Jag   och   SysterKicki

Be right back, ska bara kirra biffen ;) Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0