:)

Det har börjat vara för varmt för Selma för att hon ska kunna vistas i solen!

Red slingers!

Satt och muppa mig med Kicki och Kristo här en dag, som vanligt ;)
Att spänna ut näsborrarna är ju underbart snyggt! hahaa

Mammas morsdagsblomma :)

Grabbs!

Emma :) Vi hade glassstund på svenskan ;)


Livet är ju nästan underbart! Ligger och söndagsmyser för mig själv, jag går bara måndag och tisdag och sen är jag ledig resten av veckan + måndag. Går bara tisdag sen hemma onsdag för provjobb på grillen inför sommarn och sen går jag bara torsdag och efter det kan jag säga tjenna SOMMARLOV!! Jag har det nästan för bra ;) Bara ett år kvar av skolan detssutom :D wihoo

Kommentarer
Postat av: Kicki

Fin blomma från mig och ante :)

2011-05-31 @ 08:33:08
Postat av: emmelie

Yes! Inte för att glömma från ER!

2011-05-31 @ 15:08:40
URL: http://emmelieskoog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men ge dig...

2011-06-02 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0