Godmorgon!

Shit så trött jag börjat bli om mornarna, jag vaknar verkligen inte. Igår var det tillochmed Björn som väckte mig, kors i taket! Imorse så försökte jag verkligen spärra upp ögonen till 1000 när jag hörde alarmet, började hålla på med mobilen och haffade datorn så jag är säker på att jag inte somnar om.

Igår drog jag ju och färgade håret, först blekte hela "rankor" av slingor med folie och sedan smällde vi i de röda färgerna i hela håreet :) Det blev faktiskt bra, dock så skulle Björn ta en bild på mitt hår igår och den blev ju som den blev ;)

Jag är nöjd, iallafall då jag kikade på det i mörkret igårkväll. Får väl se nu när jag kliver upp hur min chock blir ;) Alltid då jag klippt/färgat mitt hår så det blivit förändringar så skrämmer jag migsjälv när jag ser i spegeln på morgon, så är det säkert för alla..eller? =)

Ha en bra dag, nu ska jag kliva upp och göra mig iordning för skolan! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0