Godmorgon typ?

Försov mig imorse, så fick åka med Sofia som tur var :) Kom på lektonen och där var jag bara tio min för att typ lämna boken och sen fick vi gå och efter det så hade vi NK + prov och det ska jag skriva på fredag så det var inte så stor idé att åka in idag men jag får ju min närvaro iaf :)

Efter skolan blev det att springa på Solsystemet för en snabbsolning, dock fick jag några minuter extra eftersom dom har happy hour mellan vissa timmar :) Sen tog jag bussen hem. Väl hemma var Erika och kusinerna Sanna och Frida här och surra, trevligt! Har precis hängt en tvätt och nu ska jag invänta klockan tills vi ska åka och handla till mitt bullbak! Vi ska åka samtidigt som vi hämtar Oskar och han slutar någon gång efter två.

Tror jag ska gå och måla mina nails :)
Guuds förbannat så sugen jag är på att göra gelenaglar nu, det var grymt längesen jag hade men som sagt kan jag ju inte ha det i köket på skolan så det skiter ju sig... Det får bli till sommarn efter jag har jobbat!


ajajaj, min arm värker.. Guds förbannat att det gör så ont dag två efter en träning. Det är sen i måndags då vi hade en timmas bodypump! Jag tackar väl för det i sommar antar jag ;)
nänu, kramhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0