Hockey och BigBrother

Satan också att dom krockar, hockeyn börjar nu klockan åtta och BB klockan nio. Blir att se hockey en timma för det är ju faktiskt VM-final mellan Sverige och Finland! Sen Biggan och efter det fortsätta se hockeyn och se hur det går i slutet. Vi får hoppas på vinst för Sverige! :D
Vem tror ni åker ut Big Brother ikväll då? Jag hoppas nästan på Gurkan...urs så jobbig han blivit!

Guud så tråkigt jag haft ikväll, har verkligen försökt hitta på något men går faktiskt inte så bra pga vissa anledningar. Haft så tråkigt så jag har legat och skickat MMS till Kicki på när jag psykar mig på bilder/filmer.. Jajja, nu är iaf tiden inne för chips dipp och cola soo byebye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0