Home sweet home!

Blev en halvtimme kortare dag än vanligt, men hann ändå inte med någon tidigare buss eftersom det går så jävla dåligt med bussar mellan Luleå och Råneå. En gång i timmen ibland, men ofta får man vänta längre.. :S Ajja, ska inte klaga för är hemma nu och snart är det ett grymt efterlängtat LOV!


NU HAR JAG LEDIGT ÄNDA FRAM TILL TISDAG!! :D Happy girl ;)

Bild från Överkalixmarkad i somras!
Ökx-inlägget- http://emmelieskoog.blogg.se/2010/july/ny-vecka.html#comment

Vad ska man hitta på under domhär försmaksdagarna av sommarlovet då? =) Imorgon ska jag följa med brorsan på djurensdag (ifall det blir i regnet) för han ska ha med våran hund Doris, så då tänkte jag att jag har säkert inget annat för mig :P Jag har också haft Djurensdag då jag gick i 4-6, så Doris har fått vara på många Djurensdagar ;) Selma får tyvärr inte följa eftersom hon är så ivrig när hon ser andra hundar eller djur, men Doris bara tjillar för det mesta ;)

Gammal bild på Carro och Doris. Hon ligger alltid såhär, hellst helt på en!
Finns nog ingen mer kramgo eller kelgrisig hund än våran sötDorra :)

Jag Doris & Fia Donna :) Shit så gammal!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha :D jaa, den var gammal. Vilka tider! ;D

2011-05-31 @ 17:17:36
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0