IKEA

Kom hem för ett tag sen, har bara hunnit vara och handla och käkat från Napoli :) Blev besviken, kycklingspetten var inte lika goda som vanligt idag :S..
Hursomhellst, kört dit och hem och även in till Finland. Går huuur fint som hellst! Vi har handlat allt möjligt, på IKEA blev det massa kraffs typ en rosa hållare till påsar, rosa/lila glas 12st, rosa blommor som man ska sätta fast på tapeten, två vita tavelhyllor och ramar + en spegel m. ram, skål, skärbrädor, köksredskapshållare och lite sånt. Inne i Finland blev det en bikiniöverdel från Gina :) Jag ska visa er allt sen! Såklart så sparar jag ju på mig alla grejer tills jag flyttar, börjar få ett litet lager nu sen allt jag har från tidigare också :D Märks det att jag ääälskar rosa förresten? ;)

Me, myself and I - the driver!


Nu ska jag gå och hjälpa mami lasta ut allt från bilen, sen blir det vedvedved och åter vedlastande resten av denna kväll och innan BB en dusch ;) kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0