Kvällen!

Drog med Kicki och köpte hårfärg och sen käka vi maten jag snacka om och jag måste säga att ni MÅSTE testa det för fyyfan så gott det var! :)
Vad vore ris utan ketchup? ;) Gooodast-fast det kanske inte ser ut så :O

Efter maten drog jag med mami och hundarna till stugan en sväng, och efter det var det tänkt att vi skulle färga mitt hår men då när vi kom hem var Andreas och Måårten hos oss så då blev det att följa med dom till Kicki och Andreas istället. Där var även Mallan och sen kom Linus :) Såg BB och gorma på och kom precis hem! Sent, men vafan jag slutar elva imorgon så jag ska inte klaga...kan nog bara bli lite knivigt att ta sig upp :S

Nu ser jag Doctor 90201 och ska försöka somna till det eller ngt, såå sov så gott folket för det ska jag göra under mina knappt sex timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0