Måndag..

..och jag är sviiintrött!
Kom hem klockan sex och formligen kasta i mig käk, fyfan så hungrig! Min lunch klockan elva bestod av två hårdbrömackor pga äcklig pizzasoppa! Dom borde ha två luncher till dom som går så satans länge, hmm kanske borde börja käka frukost!

Varmt har det varit idag, först hade jag idrott och gymmade så man halvlökade, efter det lök ute och sen lök i köket bland alla kokheta stekbort, efter det lök i matsalen på hålet + två vändors lökning på stan och efter det en dölöklektion teckenspråk till klockan fem! ;) hojja!
Nu ska jag strax gå ut och hjälpa morsan med veden, sen plugg och sist och minst en dusch innan BB :)

Lite övriga pics från veckan!




NU-ved!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0