Morgon!

Björn ligger här breve mig och snarkar som vanligt, det ser ut att vara bra väder ute så ska alldeles strax kliva upp. Men vad ska jag egentligen göra när jag går upp? Jag har ju inte derekt någon morgonrutin? Jag dricker inte kaffe, jag läser inte tidningen (inte ens på internet), jag äter nästan aldrig frukost. Det ända jag gör är nog egentligen att ta en cigg och gilla läget, möjligtvis klä på mig nå kläder.

Jaa, men det blir nog bra! Jag går ut och sätter mig i kläder efter vädret och solar och tar en cigg ;)

Dagen vet jag faktiskt inte vad den kommer bjuda på, måste iallafall söka fram några lämpliga skor för Ormbergsmilen imorgon. Ni som inte vet vad det är så är det genom skolan att alla måste gå/springa en mil (Antingen Ormbergsmilen eller Stadsmaran som dom kallas) för att få godkänt i idrott och detta måste man alltså göra två gånger eftersom man har idrott i två år..suck, som tur är blir det min andra gång!

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0