Never alone, always alone

Försovit mig och tar mig inte in till skolan förens nio då bussen går, inte där förens klockan tio och då är det typ försent :S vi har ju servering/kök detsutom! Fan :S Försöker ringa skolan nu, men det är ju omöjligt! Skitskola..

Pitecrusing!
<3

Pirr lite på lyset kanske ;)

Camilla och dom låg baki oss :)

År och dar tog det första vändan genom allt!

Fulla tjejer? Vi roa oss iaf!


Nu har jag fått tag på skolan + att jag får åka in med Andreas så jag är där typ en halvtimma före :) På torsdag däremot ska jag nog vara hemma om det blir IKEA då, för den dagen har jag bara två lektioner och mellan lektionerna är det tre timmars hål!
Nu ska jag hoppa i duschen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0