Ny vecka..

nya möjligheter!

Nu blir det att snabbskriva sådär innan jag börjar dra på mig nå kläder och tagga för milen! Förövrigt var det grymt jobbigt att skriva med datorn halv uppochner, just för att den håller på att brinna upp när jag har den i täcket :P Jag har faktiskt en såndär fin som man ska ha datorn på, men såklart så använder jag den aldrig.

Tänk om det börjar regna som dom lovat :S Buhuu, det är ju nog att gå en mil som det är, ännu värre då om det ska regna! Jag köra dit och hem också, men lite regn har väl aldrig skadat. I värsta fall åker vi väl av vägen :P Nää..nu jävlar är det färdisvamlat! Heiidoo

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Tack snälla!

Hur lång är du?



Jag skickar ett mms från iphonen till ett mobilbloggnings nummer eller vad man ska säga :)

Dom har ju inte fixat sin blogg.se app ännu tyvärr.



KRAM

2011-05-23 @ 21:41:01
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0