Onsdag

..och jag försov mig imorse igen!
Som tur var visste jag sen dagen före att jag kunde åka med Sofia så jag tog mig in, kom bara lite sent men det var OK :) Provet som jag skrev gick bajs, bättre lycka nästa gång!
LuffarJoel idag när vi var ute och fånga djur på NK:n :P


Gårdagen var nog en del av att jag inte klarade provet = jag pluggade nada! (jag vet ju inte ännu hur det gick men jag kan nog gissa) Jag kom hem, glassade ute och höll på med veden ett tag, efter vi hade käkat fick Björn en jourutryckning och drog iväg och kom inte hit försen tio då BB börja. Under den tiden drog jag till Kicki och snacka med henne Kristo och Martin hela kvällen, vi fiska i Jämtön, tog ut trädgårdsmöblerna deras och gormade på. Såg även Biggan där :)
Man kan säga att vi har det vi gör :P (lat kan man också vara som nu ;)


Ska ta och blanda lite chips och dipp tror jag, sen går jag och ut och hjälper stackars mammsing :) Syns knappt att någonting rubbats från högen fast vi har staplat som tok!
CHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPS!!! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0