red!

Har precis käkat plättar, tror jag ska ta en powernap nu. Blev så himla trött efter lallande på stan och sen bära stenar och joxa i stugan och efter det plättarna. Att mat alltid ska göra en så laam! Sen så har jag ont i halsen och har haft det sen jag gick Ormbergsmilen. Juste! Milen tog vi oss runt på 1h och 45min ;) Inte illa pinkat, höhö!

Klockan åtta drar jag iväg på Böle och kommer förhoppningsvis hem med knallröda slingor :D NICE babe ;) Undra hur det blir, hoppas på fint iallafall! Aya, det är ju faktiskt ho frisörSofia som ska fixa så det ska nog inte vara någon fara :) Måste klippa mig någon dag också, det var ju ett och ett halvt år sen :O Men det syns då inte, mina toppar är faktiskt inte det minsta slitna.


Nää, jag tror jag gör som planerat och tar en powernap med lite gomusik till, men jag får bara sova tills Björn kommer där vid fem :) Sovgott då! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0