Tävlingsdag!

Tog nio bussen in imorse och kom hem för bara ett litet tag sen. Har bara hunnit käka från grillen :) När jag var in och hämta maten så sa dom att dom ville att jag skulle komma på en introduktionsdag den 8juni tills jag ska börja sommarjobba där :) Kul! Medans jag väntade på bussen i stan så gick jag och köpte en till röd hårfärg, har även pratat med Sofia som jag känner som är frisör på Gossip så det kommer bli bra :) Hon kunde färga på mig så det blir primaballerina! Men nu ska jag bara ha knallröda slingor och då måste jag också köpa en blekning.

Skoldagen har bestått av kök heeela dagen. Vi har varit och hjälpt till med lite allt möjligt medans det har varit folk från våran klass, Boden, Lyxele osv här i Lule och tävlat i en mattävling om att få gå vidare ner till Stockholm och tävlat. Tyvärr gick inget Lulelag vidare men allt var jättefint! Dock smaka jag typ ingenting. Har bild på alla, men dom får ni se sen för nu ska jag dra till stugan och sleepa over there! Visar er nångång under kvällen :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0