Låååång lista!

Skulle du vilja vara längre?
Nej, snarare lite kortare..tror jag ligger på 175-176! 
Skulle du vilja väga mer?
Nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har någon?
Nej, hans val då. Skulle aldrig mer förlåta någon, men det känns ju.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nja, vem? :P
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Njaa, inte derekt sugen nu. Håller på att återta mig sig helgen fortf ;)
Kan du röra på öronen?
Aoo, lite :)
Kan du slicka dig på näsan?
Ja men bara längst ner, inte på tippen :P
Kan du kolla i kors med ögonen?
Joo!
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja, absolut!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Nej, omöjligt tror jag. Vill inte ens testa :P
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja, men inte lika kul :P Händer alltid att man dricker mer eller mindre hursomhellst!
Kan dina vänner lita på dig?
Ja, alltid!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Yes, har jag redan så :) Gjorde inte speciellt ont heller.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Nej, tyvärr :P Inte när det gäller kläder..
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Säker någon gång, men kan inte komma på någon gång. Sanningen kommer alltid fram hur som hellst.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Jaadå!
Har du ett syskon?
Nej, fyra ;)
Har du någonsin haft sex med någon?
Haha, ja?
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Har dom säkert!
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Haha, faktiskt inte :P
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, imorse!
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Yees
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Yees
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Noope
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Skulle aldrig göra det.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Haha, säkert!
Har du haft sex med mer än tre personer?
Yees
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej!
Vem är din bäste vän?
Hmm, vet ej. Alla är för bra :D
Vem älskar du?
Björn, mina vänner, familjen..fast på olika sätt :)
Vem hade du senast sex med?
Björn, inte så konstigt.
Vem är den bästa artisten?
Oj, många nu! Rihanna, LadyGaga, m.f..
Vem pratade du senast i telefon med?
Nattis
Vem har du en liten crush i?
Bjärta
Vem är snyggast i världen?
Haha, oj! Ingen aaaning :)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Bara ge dom till någon nära, sen då bjuder dom på allt jag vill ha ;)
Vem är snällast i världen?
Men shit, nu blev jag less.. inte vet jag?
Vem är din bästa kompis?
Den frågan har redan varit?
Vem vill du prata med?
Många!
Vem sov du med senast?
Björn. Skeda med Sabina för någon natt sen också ;)
Vem såg du full senast?
Haha, hela Lule och Råne typ ;) Mig själv!
Vem vet allt om dig?
Mami, Björn.
Vem kysste du senast?
Björn
Vem kramade du senast?
Björn
Vem kan berätta allt för dig?
Faktiskt den som vill.
Vem kan du berätta allt för?
Mami, Björn.
Vem hatar du?
Hatar och hatar, ogillar starkt!
Vad blir ditt namn baklänges?
eilemme
Har du gjort en snöängel i år?
Nej, inte det. Eller säkert någon gång :P
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Vet inte hur länge jag låg när jag operera bort halsmandlarna..
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Aoo.
Tycker du att sengångare är söta?
Haha, säkert!
Har du någon gång testat karate?
Njaa
Första sporten du gick på?
Brottats i 6år.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommmeees!
Vad längtar du mest till just nu?
En brakfest, hade velat fara till Jokkmokk!
Hur gammal har du tänkt bli?
Några år till iaf ;)
Har du haft vattkoppor?
Inte så jag minns det, man hade väl någon gång när jag var liten.
Vad drömde du inatt?
Shit, allt möjligt! Börja drömma hur mycket som hellst.
Vilken tv-serie är bäst?
Ser inte på TV, Big Brother om det räknas ;)
Vad åt du senast?
Makaroner, köttbullar och sås (skolmaten)
Höga eller låga strumpor?
Låga (ankelsockar)
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att någon dör.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland :P Sällan jag dricker mjölk.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Svart/vitt/grårandigt.
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
Finns det ngn höll jag på att säga :P
Är du mörkrädd?
Joo!
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Haha, ja man har väl det mest hela tiden antar jag :P
Riktig gran eller plastgran?
Plastgran på jul :P
Tänt eller släckt när du ska sova?
Mörkt
Godaste drickan till frukosten?
Juice/lättdryck/Oboy!
Vill du bli president?
Nej, fattar ingenting av såntdär.
Duscha eller bada?
Duscha, men bubbelbad osv är ju inte helt fel :P
Har du gråtit i skolan nån gång?
Jo, gör fortf!
Hur tar du dig till jobbet?
Typ sommarjobb osv tar jag bara vespan :P
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Säkert på skoj
Sjunger du på toa?
Ja, alltid i duschen.
Vilken färg har din jacka?
Svartsvartsvart
Använder du långkallingar?
Nej, när jag kör skoter har jag underställ typ.
Är du höjdrädd?
Aoo, ibland.
Vilket land vill du åka till?
Mångamånga där det är steekhett och najs!
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Massa på skolan, alltid ngt som är roligt.
Vad ska du göra NU?
Försöka få denhär listan att ta slut, men det går dåligt :P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Yes
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Ingen aning.
Vad åt du senast?
Men denhär frågan har också varit två gånger!
Har du fått någon komplimang idag?
Aoo, många tycker håret är fint osv :)
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Yees :D
Vilka språk talar din mamma?
Svenska, alla kan väl mer eller mindre engelska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige, Råne, Kummel - Alltid!
Senaste piercingen?
Vet ej, öronen har jag väl gjort titt som tätt.
Suger det här?
Börjar..
Har du varit på stranden?
Inte denna sommar.
Har du haft en stalker?
Naj
Har du varit på ett party?
Jaa
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Fyyyfaan NEJ
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Haha, om det var någon i min ålder som mena allvarl skulle jag nog skratta eftersom han är 12! Sen skämtar ju alltid folk med honom :P
Har du varit utomlands?
Joo, Cypern, Bulgarien (Danmark, Norge, Finland)
Har du sett din bästa vän naken?
Säkert.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Linda och Lars, har inte varit på många.
Var är dina syskon just nu?
Kicki är väl hemma hos sig eller på jobbet, Carro är nere i Örebro där hon bor och Oskar är och lever om i andra sidan huset med typ 5 andra polare.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Kommer inte ihåg.
Vilken tid gick du upp i morse?
Kring nio.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Har inte sån inkorg, men den 4 jag smsat med är VJ :)
När va du riktigt sjuk senast?
I don´t remember!
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jaadu
Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor.
Har du färglinser?
Jaa, använder inte så ofta :D
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Somnade sent, men tror jag hade somnat till två.
Vad är det första du gör på morgonen?
Duschar om jag ska det, annars går jag väl på toa, klär på mig, borstar ur håret och händerna och springer till bussen :P
Vad ska du göra efter det här?
Ringa Björn och höra om han ska komma hit och lite sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0