Dagen!

...såklart så var ju lärarn här idag på morron så vi hade ju lekton, typiskt :S jag som var bombsäker på att det är ingen idé att fara för då får jag bara sitta och vänta till tio då nästa lektion börjar. Halvla klassen kom då till nästa lektionen så jag var iaf inte ensam :)

Slutade klockan tolv så hoppde på bussen då och drog derekt hit till läggan. Han tryckt i mig någon pizzaslice som vart kvar då vi beställde. Efter det har jag diskat sånt som bara sett så jävla stökigt ut och luktat apa som inte heller går att köra i diskmaskin och sen sorterat tvätt och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli två så våran tvättid startar! När jag kastat i den så drar jag på Kummel och provstartar Sims + surrar med mami osv såklart :D

Ha en fortsatt bra dag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0