Födelsedag, tattoo, körkort...

Längesen sist nu, och ganska mycket har hunnit hända.

Tobbe har fyllt hela 26år och vi har haft fikagäster och lite sånt :) Blev fest samma kväll och den tillbringades lite överallt men avslutades på Brändöpuben!




Jag har tattooat hela vänster överarm och är väldigt nöjd! 1/3 är gjord så det är mycket pina kvar men fint är det och ännu finare kommer det nog bli :)



Jag har börjat med körkortet, skrev in mig i veckan och har börjat plugga lite. Ska väl strax fundera på att boka någon körlektion osv också :) Känns roligt att det börjar närma sig!


Jag har fått en ny och jättefin jacka av Tobbe + en elektrisk värmefilt, såå snällt och så jättebra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0