Godmorgon!

Jobbet drar igång 14.00 och jag slutar ca 19.30 :)
Innan jobbet hade Mira tänkt komma och jag skulle hinna städa och duscha också, men Mira kommer inte så då hinner jag väl få undan mer. Kanske ikväll att jag får besök ist :D

Gjorde ju som sagt en tacopaj igårkväll efter jobbet, den blev (Y)! Såg även Pengarna på bordet & Den som dräper, ojoj så bra det var! Derekt efter jobbet var vi även om hem på Kummel och låna pajformen igen och lämna en grej, sen så fick jag även ett läppglans av mami som hade ett såntdär band så man kan häga det på mobilen eller så men mitt fick platsa vid mina nycklar och annat krimskrams jag har där redan ;)

Takida spelas för fullt och nu tänkte jag starta med att ta en pajbit och sen duschen! Städningen sist ;) men en timma kommer den nog få iaf :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0