Helg!

Börjar jobba klockan 10 och vi skulle stänga fem idag så är väl hemma kring halv sex :) Då blir det småfix och sen drar jag till stugan och tillbringar kvällen där med smått och gott ;)

Lördan hoppas jag på en bra kväll! Mira hoppas jag kommer och fest blir det, men vars förutom puben? :)
Återstår att se!

Gårdagen startade med stan med mami och brorsan :) Vi for på storheden och jag köpte en till lampa så vi har två här till v-rummet, sen blev det Dollarstore för massa tjaffs sen vidare mot stan för att fixa Oskars glasögon och käka. Blev att käka kebab i pita på Stinas, mycket gott! Han som jobba där trodde även att jag och mamma var syrror ;) haha, jadu hon är bara 23 år äldre men annars var det rätt :P Efter käket drog vi på bio för att se TinTin 3D och den var väl helt ok! Höll på att bli tokig, var en tjej baki mig som satt och sparka i min stol hela filmen så tillslut fick jag nog och vände mig om och sa åt henne att sluta sparka så då kom det bara något enstaka spark då och då :P
Efter bion blev det raka spåret hem, körde även hela tiden till stan och i stan och hem osv, småläskigt i mörkret + att det var småhalt men det gick finfint :) Surr på Kummel ett tag och sen åkte jag med Tobbe till läggan och väl här så startade vi med ommublering av gardiner och uppsättning av lamor osv :) Fint blev det!

Nu måste jag hoppa i duschen för ska börja gå mot jobbet på ca 45 min!
Kram på er och ha en trevlig helg och Halloween (eller vad det nu är i helgen)

Smakprover från förra helgens bilder!
Väldigt fin bild på Mallan men en väldigt "häxig" bild på mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0