Helgen

I fredags blev att inta lite alkohol. Kvällen tillbringades hemma på Kummel och även natten. Trevligt!

"En annan del av Råne!"







Lördagen vakna man någorlunda pigg och fräsh, drog hem till läggan en sväng och sen for jag Tobbe Degen Kicki och Andreas på Rånevintermarknad :) Köpte Salladsmix alpnäringskrydda, sockar + att jag fick ett coolt hendgjort ljus av Tobbes mamma :) Såklart så köptes ju en hamburgare också, men det är ju sånt som alltid hör till! Fick inte mitt knäck iår :/ Kvällen blev en middag med Tobbe och Degen = Kött, potatisgratäng, vitlökskroketter + beasås! Gott! Senare blev det inge mer av den kvällen, vi såg en film och tog en dusch. Fick lite småbesök så lite action blev det ju iaf på lördagskvällen!

Hahahaha! Hocken på kepan och instoppningen av jeansen måste jag erkänna att jag tycker det är uuurläckert...NOT! :P Muppar ;)


Kan även berätta lite om torsdagen.. Började med att jag åkte in på skolan med sjubussen, gick på Statoil och fick mig lite godis och sen satte jag mig och skrev nationella prov i Svenska B. Bra gick det, skrev ca 5 sidor på en timma och sen var jag klar! Skönt, men njaa kanske inte så skönt att klockan var halv tio då jag var klar och vi började klockan tre. Medans jag vänta satt jag en hel del, käkade på Tasty med Emmelie och Joel, solade på systemet, tränade i baren inför praktiska provet osv. När klockan väl blev tre så var jag ombytt och klar för en helkväll i köket. Vi hade kvällsservering på skolan för er som inte hänger med :P Det gick megabra och roligt var det! Till och med lärarna hjälpte till och fick stressa upp sig (allt på ett bra sätt) så kvällen gick fort och allt flöt på bra och med glada miner :) Tobbe och Degen kom och hämta mig och då var det sen bara ta en dusch när man kom hem och sen slockna man, onda fötter dan efter.






NU ska jag gå och vispa grädda och röra ihop nå marsan för Tobbe for och köpte hallon, ska göra en tårta som han ska ha med sig imorrn på jobbet. Hörs sen! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0