Om helgen som varit!

Fredag jobba jag 10-17 efter det bar det iväg hem med Tobbe + Napolikäk=kycklingspett, pommes, currysås! Efter lite slapp så drack vi en grogg och vänta in Degen som skulle köra oss + Lina och Malin till våran stuga där vi tillbringade fredagkvällen :) Roligt hade vi!

SötMeja

Soffisarna :P

Mormors löständer!

Dassbrudarna ville inte vara med och jag?


Lördag var man bakis men tog tag i en dusch och starta sen om tillsammans med Tobbe och Degen :) Sen kom Johanna och umgicks med oss tills det bar av mot puben....fast jag gick en kliv utanför dörrn och vände sen och där sluta min kväll. Så kan de gå, och ångest har jag pga av att alla haft så roligt + att några Jokkmokkare kom till Råne och umgicks och det missa man såklart! Jaja, bättre lycka nästa gång!

!

Miffo :P!

Facelook!


Nu är klockan snart fem över två så det är dax att börja gå och tvätta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0