Tisdag

..tycker veckan gått segt! Känns som torsdag och snart helg igen men icket!

Träningen har jag kommit igång med (lite iaf), jag kör med en "benmaskin" också gör jag lite knäböj, situps, ryggresningar, tåhävningar m.m. Imorgon Onsdag ska jag nog mest troligt följa med Johanna på ett Boxpass, passar bra för hon ville även ha någon att köra mot :)

I Torsdags serverade vi detta på skolan:




Måste säga att nästan allting på menyn tyckte jag faktiskt om!
Znitseln var supergod!

Fredag blev det fest på lite olika ställen men avslutades på Napoli :)

En liten bild på Kuken och Tobbe när dom var lite kramgoa :P

Lördag tog vi det mest lungt, Johanna och Peter kom hit och vi gick tillsammans till Napoli för att käka tillsammans med ett helt till gäng. Det var en "avskedsfest" för Emma och Pelle som flyttar till USA imorgon :) Trevligt folk och god mat och dryck! Vi drog vidare till E & P och fortsatte där och sen ännu taggade drog alla vidare mot Puben och där blev det en massa dans :D

Made by konstnären Johanna :P

Vi hissa kan man säga! (sorry Lina men vi ser lika dumma ut båda två;)



Tjejjorna flockas ;)





Syns säkert att vi hade roligt? :) härliga bilder!

Bra kväll men en sämre söndag! -Fast det var det faktiskt värt! :)

Nu ska jag hassa mig vidare för matlagning! Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0