Tisdag!

Sovmorgon idag pga av att min lärare var hemma med sjukt barn igår och jag har henne nu på morgonen också egentligen. Åker in med nio bussen och har endast två lektioner framför mig då, pa=projektarbete och samhälls :) tjill!

Idag efter jag slutat blir det att åka på Kummel, fick The Sims 3 sug :P Fick ju faktiskt spel i julklapp, fyfan så roligt det är :D Synd bara att jag inte kan spela i läggan pga så liten dator. Jaja, en bra anledning till att få fara hem mer :) <3

Igår blev en tidigare dag än väntat, satt och väntade nästan två timmar på en lektion och det visade sig sen att läraren var sjuk, suck... happ, BARA tre timmar TILL tills nästa lektion drar igång, så vad tror ni jag gör? Jo far hem såklart, och speciellt då Kicki och Kristo ringde i samma veva och frågade om jag skulle åka hem med dom :) Så skönt, men tyvärr en frånvaro :S Önskar bo i stan sånna gånger!
K & K hämtade upp mig iaf och vi for om Donken och sen hem :D Väl hemma i Råne drog jag hem på Kummel och surrade på med Mami osv :) När Tobbe slutade kom han också på Kummel också käkade vi mackisar, sås och egengjorda köttbullar tillsammans med mami och brorsan :) Gott! Sen blev det en massa mer surr och Wordfeud och allt som hör till ;) Kicki och Kristo + Meja kom sen också och då följde vi med dom till Magnus och grattade honom på födelsedagen :) Sen till läggan och snöra sig på soffan framför både Halv åtta hos mig och Ensam mamma söker där dom filmade båda programen i Lule och Kalix! Härlig dag :D

NU strax måste jag pallra mig upp från den helt plötsligt förbannat sköna fåtöljen. Ligger i fåtöljen med fotstödet fällt ut och bakåtlutat + en fleecefilt och ett bamsetäcke :) Kan det bli bättre för att ha en anledning till att ej stiga upp?!

Fortsättning på förra helgens bilder!








paintball!







Grymt bra helg!

En timma tills bussen går nu, kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0