Träna

Goddag!
Skolan startade klockan elva med ett preppas inför middagsöppet imorgon :) Slutade bara någon minut för ett så ha precis åka hem med bussen som går klockan ett. Skönt att vara hemma nu!
Är träningssugen som satan, så kollar på priser på Actic så man kanske kan fara och träna på gymmet här i Råne + Lule :) Funderar på det. Ska också kika om jag får med mig någon på typ Body pump/Box eller liknande! Hade varit roligt jävligt bra träning för både styrka och rörlighet :)



Ska Simsa lite och sen börja med nå mat, tror jag lagar korvstroganoff och ris idag... Vad annars? Börjar faktiskt bli less på bara ris ris ris ris! Annars idag då? -Återstår att se!

SES

5år sen i Cypern :) Brun och megablond som jag var! Kanske man ska bli blond? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0