Godmorgon!

Vaknade redan klockan halv sex då Tobbes väckare drog igång (min också ifs för att jag glömt slå av den igår) men klev upp först nu :) Idag börjar jag klockan två. Vi har "Vilt afton" med fem rätter och 75 pers så det är en hel del tallrikar som ska ut :) Klockan kommer vara ganska sent innan jag tagit mit tillbaka till Råne men kul ska det bli!! :) Det blir mycket ren på menyn, så igår såg vi på när dom stycka en hel ren och fick jobba lite själv med den också.

Tidigare i veckan då..!
Vi har mest bara varit här i läggan, haft besök och varit på besök :)

Lasagnekäk och tv-tittande på Kummel! Doris hissade ;)


Lule och Solsystemet-sväng på söndagkväll! Haha, ja herregud så jag fick garva :P


Vinprovning på tisdagmorgon! :)


...funderar på att försöka somna om ett tag! Kommer vara döende ikväll annars! Samtidigt blev jag "sugen" på att städa bort här i läggan, ser så stökigt ut överallt samtidigt som det inte är det...men lite smågrejjs finns! Måste nog också ta och värma mig en kycklingklubba och lite potatissallad till :D MUMS!
Nä nu ska jag se vad som blir av! Wish me luck tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0