Onsdag och snart lov! :)

Sen sist jag skrev har jag väl hunnit med ändå rättså mycket :)
Förra veckans aktiviteter kommer jag inte riktigt ihåg förutom att på fredan var det fest här och lördan var vi nykter. Söndan var jag med Kicki och mami och storhandla på Willys sen så var det fort hem för matlagning och sen bingolotto! Måndag sluta jag sent och då blev det bara att käka och sen drog vi till Kummel för att se Pengarna på Bordet åså :) Igår sluta jag tidigt så jag fick åka hem med mami och Erika från stan, derekt till Kummel sen också färga mami mitt hår! äntligen! Efter hårfärgningen drog jag med Mallan till Boden och kika in halloweenstället och köpte lite godis. Sen gick vi på köpcentret en sväng för att shoppa kläder, men jag hitta då inget :S Sist men inte minst Frasseskäk! När jag kom till läggan var jag så trött så jag kasta mig bara snabbt så soffan och råka vakna halv ett på natten, fyfan jag tänkte att klockan kanske max skulle vara 10 på kvällen...men jag sov visst lite hårt :P Tobbe också för den delen, fast han hade lagt sig i sängen :P

Lite smått och gott från dagarna som varit:
Köpte mig en mössa i Örebro, sen har jag även fått en mössa av mami där det står "Men are liers and girls are bitches" :P

Tre ljusstakar som jag också köpte i Örebro, fyllt dom med svart/lila gelékulor (sånna man vattnar) också bara ett värmeljus tills vidare :)

Mer ljus som står på fläkten, matchar handdukarna :)

Från torsdagens servering, förrätt och båda varmrätterna!



Tycker den är så cool men sina fransar så var tvungen fota den :D

Hmm...såg ni en grushög?


Nu ska jag göra mig klar för skola, Mallan och hennes mami kommer och hämtar upp mig just före 10. Två timmars lektion väntar, prepp i köket inför serveringen imorgon. Sen så fick jag även åka hem med dom också, kanske man hinner kika stan också :)

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0