Örebroresan!

Det har varit en helt underbar helg :)
Vi åkte torsdag kväll och kom fram fredag morgon. Vi stannade och åt halvvägs på MAX i Sundsvall och när vi kom fram till Carro och Per käka vi frulle :) Tog en timmas powernap och gjorde oss sedan redo för en stadsrunda! Hittade en tröja till Tobbe på NewYorker och på Entre hitta jag tre ljusstakar kan man väl kalla dom. Vi provkäka även på BurgerKing och det var väl sådär, senare hem till lägga igen. Vi började klunka alkohol och beställde senare mot kvällen pizza (vi har inte behövat svälta när vi varit i Örebro!). Ännu senare mot kvällen kom Matz (Pers brorsa) och två kompisar till dom och festa med oss. Trevligttrevligt men man var väldigt trött på kvällarna, men det var bara bita ihop tills dom drog ut på krogen för jag hade min sovplats på soffan och den var ju lixom upptagen hela kvällen av festsugna saker :P











På lördag klev jag upp rättså tidigt. Plockade undan lite och gick ut med Meja osv och sen fixade jag mig för bowlingen. Riktigt kul men fick vara arg för att jag kom sist av tjejerna, fick hela tiden ner alla förutom en, vilket resuterade i EN ända strike, less! Efter bowlingen bllev det lägenhetshäng och sen drog jag och Kicki ut på en cykeltur till staden. Under den lilla svängen hann vi få skäll för att vi cyklade på en gågata, haha ja fyfan :P Vi var även in på BikBok och hittade oss varsit plagg :) Hann bara det eftersom dom stängde fyra, sen var det bara dra hemmåt för klockan fem var det bokat bord på Kolgrillen! Det var enorma portioner där, men inte sådär meega gott som man hade fått intryck av att det skulle vara. Efter Kolgrillen gick hela stora gänget hem till Carro och Per och där fortsatte vi med alkoholen pårikt! Grymt bra kväll, hittade till sängen först fyra.





















Söndag var det bara att fika och sen börja samla ihop alla grejer för avfärd. Vi åkte kring tre och var hemma kring tre inatt. Denna gång stannade vi också i Sundsvall för mat och denhär gången på Ming Palace (kinarestaurang) vilket var en skitrestaurang!! Maten tog länge att få fast vi sa att vi hade brottomt och den smakade näst intill dynga! Väl hemma fick jag äntligen kramas och sova i sängen :) Nu har jag vaknat för ett litet tag sen, ska städa och handla lite till någon slags middag osv för det ekar í kylen :/ Fick nå så jäulsk ont i skallen igår när vi satt på kinarestaurangen, det dunka som aldrig förr i bakskallen...och nu hade jag precis likadant, det gör galet ont och är obehagligt :S




NU ska jag ta en cigg, kasta på mig nå kläder och traska till Konsum för att inhandla lite till en kalops + en uncle bens-gryta som jag har bestämt att jag ska göra nu under tiden jag skrivit dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0