Tisdag em..

Tog sovmorgon imorse, dunkade på som fan i skallen och sen kom det även tillbaka då jag satt på lektion idag. Åkte in för en lektion = samhälls. Vi fortsatte se filmen Human Trafficking, den är svinbra! Rekomenderar! Tror den är ganska gammal, tre timmar lång. Tror jag hörde att det var en miniserie i två delar :)


Medans jag vänta på bussen från stan och hem gick jag och sola på systemet, skönt!! Väl i läggan så har jag mest tvättat + skurat toaletten. Tvättiden går ut klockan sex, men behöver inte så länge idag så ska springa ner redan på en halvtimma och ta ut det som är i torkskopet/tumlarn. Ska även börja med någon slags mat strax, tror jag gör en mackaronilåda eller ngt sånt enkelt och gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0