Äntligen!

Kom precis till lägenheten. När jag klev in så var det några brev och ett av dom var av Com hem som meddelade att nu kan paketet hämtas ut, så jag hoppas på internet och fler kanaler idag! :D less att bara kunna blogga från mobilen när man är här + att inläggen blir sjukt tråkiga när jag inte kan lägga in bilder när jag mobilbloggar (funkar ej/vet inte hur man gör!!) hursomhellst, serveringen gick bra idag och jag sket i att fara på jobbet i stan, måste faktiskt plugga en timma nu osv.. När Tobbe kommer hem blir det att beställa mat (vi blev lat, ohh mumms så gott med kycklingspett currysås och pommes!) och sen försöka fixa uti Com hem och ikväll mest troligt hälsa på Kicki och Kristo :) ...jaja, nu ska jag iaf lägga in alla bilder på datorn så jag har dom förberädda tills jag kan lägga upp dom :) håll i er, kyss och goodbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0