Efter

Hello! Tredje veckan av pisskolan har påbörjats och jag vill bara spy! Speciellt nu när jag håller på att bearbeta av ett hål, "endast" en halvtimma kvar sen har jag en timmas lektion och efter det TVÅ timmars hål till innan sista lektionen som slutar fem!! Eftersom jag har datorn hos T och jag alltid är där nu för tiden så blir det inte mycket bloggning! Men ikväll hade jag tänkt visa er alla (nästan alla) bilder från det kvällar som varit/dom bilder jag ligger efter med att visa :) men före det blir någon bloggning så ska vi laga middag och lite sånt :) joo juste!, igår blev det bingolotto + idoltittande hemma på Kummel! Väldit trevligt, förutom att det inte blev någon vinst fast vi hade åtta lotter sammanlagt!! Hehe, nu ska jag gå ut och ta en rök innan lektionen drar igång! Hörs ikväll, kramis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0