Godmorgon!

Lektionen börjar  istället för  så det betyder att jag längre inte kan ta tolvbussen utan måste istället ta tiobussen! Jaja, sovmorgon båda två, men inte lika länge! Har varit vaken sen halv , förstår inte varför...men ska iallafall pallra mig upp efter jag bloggat för nu börjar klockan bli närmare ! Tur man är en jävel på att ligga och dra sig ;)

Efter min första, sista och ända lektion för dagen drar jag hem till Råne igen! Kan hända Mallan skulle plocka upp mig :) Får väl se vad som händer och sker senare mot eftermiddan. Kvällen blir iallafall hos Tobbe, för då kommer han hem igen efter Stockholmsfärden! Myspys :)


Nu är det lite fixx, buss och två timmar i köket som väntar! Kram /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0