Lill lördag!

Fyfan så det har regnat, har varit dyngsur och fått frysa även fast jag haft paraply! Hängde upp mina kläder i skåpet medans vi hade kök men lika dyngsura för det, nästan värre att ta på sig dom då efter man varit torr ett tag!



Har tagit en lång värm dusch och sen käkat kycklingtacos med mami och Kicki :) Medans jag vänta på bussen så gick jag och åt en kycklingrulle på Stinas med Emmelie B2 men den var då så svinig och hassig så jag åt då bara lite innehåll och sket i den :S

Ska fixa mig lite åså nu, sen så kanske jag ska plugga ett litet tag och efter det börja röra mig mot Tobbe och vänta på honom :)


-Jag och Malin från någon storhelg 2008-2009? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0